1 Eylül 2010 Çarşamba

TAVUKLU TARTOLET


Merhaba arkadaşlar yeni blogumdada beni yanlız bırakmadığınız için çok teşekkürler.

VEE TÜLİNCİM blogumun isim annesi olduğun için sana ayrıca teşekkürler.

Gelelim ilk tarifimize tarifi biyerden almadım tamamen kendi kafamdan uydurdum tahmin edemiycegim kadar lezzetli oldu tavuk sevmiyen eşim bile bayıldı bayıldı.

MALZEMELER:

_8 Adet Milföy hamuru
_400 gr civarı tavuk gögsü
_150 gr bezelye
_1 baş soğan
_1 patates
_1 havuç
_2 diş sarmısak
_1 kaşık salça
tuz ve istediğiniz baharatlar

milföy hamuru hariç tüm malzemeyi küp küp kesip bir tencere koyuyoruz ve aynı anda pişiriyoruz.
önceden dondurucudan çıkardığımız milföyleri biraz açıp yağladığımız tart kalıplarına yerleştiriyoruz. kıyılarından artanları birleştirip hamur yapın ve unla tekrar açıp kafesler yapmak için şeritler halinde kesin. İç malzememiz piştikten sonra kalıplara eşit miktarda paylaştırıyoruz. sonrada kestiğimiz şeritlerle üzerine kafes yapıyoruz. tabiki siz kafesleri benden güzel yaparsınız çünkü tam o sırada ecem benim kucağımdaydı tek elle bu kadarını yapabildim. 200 derece fırında üzeri kızarıncaya kadar pişiriyoruz.

afiyet olsun....
Posted by Picasa

7 yorum:

yaseminkale dedi ki...

birim :))))

Adsız dedi ki...

hayirli olsun yeni blogun burdada izleyicinim :D

kalpkurabiye dedi ki...

geldimm buraya da geldimm canımmmm:))
ellerine sağlık bu tartöletler nefiss:))
çatal bıçak aşkına hayırlı olsunn:))

Unknown dedi ki...

Hayırlı olsun yeni blogun.
Tartoletler nefis ellerine sağlık

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

hayırlı uğurlu olsuuuuuuunnnn.
bereket ve lezzet dolsun:)) (hiç şüphem yok)

canım ellerine sağlık canım tülinciğimi bende bir kez daha kutluyorum.

hadi bakalım gelsin mamalar.

Şişmanlatmayanlardan çok olsun:))))izlemeye aldım

Meleğin Mutfağı dedi ki...

hayırlı olsun.... tartolet te nefis görünüyor ellerine sağlık..

Ece ÇAKIROĞLU dedi ki...

YASEMİNCİM: evet birinci sen olsun canım hatırlıyormusun ardanın oyuncak sayınıda sen bilmiştin.

SEVDACIM: Sağ ol canım.

DENİZCİM: Canım hoş geldin çok teşekkürler.

MAHPERİCİM: Sende hoş geldin canım teşekkür ederim.

ÖRGÜ ÇANTAM: ablam çok sağ ol. sorma valla şimdi hormon ilacıyla gıda takviyesi alıyorum dr 5-6 kilo aldırır dedi korkudan kuş kadar yiyorum. merak etme hafif hafif mamalar gelicek.

Melekperim Su : canım sende hoş geldin çok teşekkürler dene bence lezzetide çok güzel.